Pokrytí ČR

Praha, Královéhradecko, Pardubicko, Kolínsko, Nymbursko, Kutnohorsko a okolí.

Dodací podmínky

 

Zboží, které máme skladem, dodáváme obvykle do 2 - 3 dnů. U zboží, které skladem nemáme, je běžná dodací lhůta 7-14 dnů.


Firemní doprava:

Firemní doprava je zpravidla zdarma a vztahuje se pouze na rozvoz pramenité vody v barelech s minimálním odběrem 4 kusy. Doručení probíhá individuálně dle dohodnutého termínu.


Kurýr GEIS:

Objednávky se zpracovávají každý pracovní a jsou doručovány prostřednictvím společnosti GEIS následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.Objednávky doručované spediční společností GEIS je možné hradit pouze na dobírku – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem. Platby platební debetní či kreditní kartou dopravce nepřijímá.U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost GEIS doručí zdarma. Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.


U všech objednávek je účtováno fixní dopravné ve výši 150,- Kč vč. DPH.

Kurýr GEIS Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na stránkách dopravce, v sekci sledování zásilky.


Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GEIS a to na čísle 951 277 777 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.





Platební podmínky

 

Existuje mnoho variant jak uhradit nákup u nás. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

 

Platba v hotovosti:

Zboží zaplatíte hotově přímo v obchodu, u pokladny. V současnosti však bohužel neakceptujeme žádné platební (debetní) ani kreditní karty.

 

Platba dobírkou:

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.


Platba bankovním převodem:

V Potvrzení objednávky Vám budou zaslány potřebné údaje pro bankovní převod. Prosím věnujte jim velkou pozornost, abychom dokázali Vaši platbu správně identifikovat, variabilní symbol je číslo vaší objednávky. Připsání na náš účet může trvat 1-2 pracovní dny.
Číslo účtu pro Vaši platbu: Česká spořitelna, a.s. - č.ú. 1978336399/0800