Barel pramenité vody AQUA PLUS 18,9 l

ROZVOZ VODY V BARELU ZDARMA více »

Dodací podmínky

 

Zboží, které máme skladem, dodáváme obvykle do 2 - 3 dnů. U zboží, které skladem nemáme, je běžná dodací lhůta 7-14 dnů.


Firemní doprava:

Firemní doprava je zpravidla zdarma a vztahuje se pouze na rozvoz pramenité vody v barelech s minimálním odběrem 4 kusy. Doručení probíhá individuálně dle dohodnutého termínu.

Kurýr PPL

Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti PPL CZ následující pracovní den po celé České republice. Objednávky přijaté později a ve večerních hodinách se odesílají opět následující pracovní den.

Objednávky doručované spediční společností PPL CZ je možné hradit:

Dobírkou – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem.

Dobírkou – platební kartou. Veškeré naše dobírky lze při doručením kurýrem zaplatit také prostřednictvím platební karty. Přímo při doručení má tak zákazník možnost se dodatečně rozhodnout zda zaplatí zásilku hotově nebo platební kartou. Služba je poskytována zcela zdarma.

Převodem – platbou předem na náš bankovní účet. Objednávka je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

Ceny doručení:

Dopravné činí 150 Kč vč. DPH.

Kurýr PPL Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na adrese www.ppl.cz. V horním menu naleznete pole „Sledování zásilky“ kam napíšete číslo zásilky, které Vám bylo zasláno na email.

 

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku PPL a to na čísle 844 775 775 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

 






Platební podmínky

 

Existuje mnoho variant jak uhradit nákup u nás. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

 

Platba v hotovosti:

Zboží zaplatíte hotově přímo v obchodu, u pokladny. V současnosti však bohužel neakceptujeme žádné platební (debetní) ani kreditní karty.

 

Platba dobírkou:

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.


Platba bankovním převodem:

V Potvrzení objednávky Vám budou zaslány potřebné údaje pro bankovní převod. Prosím věnujte jim velkou pozornost, abychom dokázali Vaši platbu správně identifikovat, variabilní symbol je číslo vaší objednávky. Připsání na náš účet může trvat 1-2 pracovní dny.
Číslo účtu pro Vaši platbu: Česká spořitelna, a.s. - č.ú. 1978336399/0800


VÝDEJNÍKY I SODOBARY ZA NÍZKÉ CENY

VÝDEJNÍKY I SODOBARY ZA NÍZKÉ CENY! více »

Pokrytí ČR

Praha, Královéhradecko, Pardubicko, Kolínsko, Nymbursko, Kutnohorsko a okolí.